Külső feed

Houston we have a problem

Utolsó kommentek

Nincs történet? Nincs íve az elbeszéléseinknek? Hát mért nem tetszik olyan életet élni, amelynek íve van? Csak idő kérdése.

2010.04.04. 09:47 Babelszucs

Szerintetek igazi?

Ma Kópé magához kéretett és suttogó hangon megkérdezte, hogy szerintem a nyuszi, aki elszórta a kertben a kis apróság-ajándékokat, az "beöltözött" nyúl vagy igazi? Gondolkodtam egy kicsit és arra jutottam, hogy ha így rákérdez, akkor megmondom neki az igazat. Azért kontroll kérdésnek megkérdeztem előbb őt. 

- Szerinted?

- Szerintem igazi. Igen.- mondta iszonyú komolyan.

- Szerintem is.- már-már én is elhittem.

Reggel Vilmos négyszemközt javasolta, hogy ő nem mondja el Kópénak, hogy én/mi az Apjával vagyunk a nyulak, de akkor megmutathatnám előre a kis apróságokat. 

- A nyúl igazi.- zártam le a témát és úgy éreztem, hogy nem hiába jár Földessy Margithoz szini tanodába.

HÚSVÉTI részlet a Játszó tér c. könyvből:

"Róma után a húsvéti nyúl készült apró ajándékot vásá- rolni. Nálunk legalábbis. Zaza fénykardot kért és elemet(!), hogy használni tudja a meglévő elemes játékait. (Autó, repülő). Szerintem ez annyira jó duma, hogy elemet kért; vettem is két csomaggal. A cuki mellett van egy kis trafik. Idősödő bácsival, ahogy kell. Annyira azért nem százas, mert mindent iszonyú drágán akar eladni, konkrétan ötvenszeres áron. Gondolkodtam már, hogy esetleg eltartási szerződést kellene kötnünk vele a trafikért; inkluzíve az árukészletet és a fordított ár-érték arányt. Itt vételeztük annak idején az 1600 forintos motort, ami – akinek még nincs gyereke (de lesz persze), az el sem tudja képzelni (én sem tudtam) – mennyire komoly játékszer a játszón. Kb. másfél éves kortól egészen hatig. A legolcsóbb, ócska kinézetűt kell megvenni, mert mindenkinek kivétel nélkül az van, és csakis az képes ezerrel menni. (Ákosnak voltak olyan betegei, akik ún. oldalláncos beszéddel bírtak, azaz elkezdtek valamit, és utána arról mindig eszükbe jutott megint más, és azt vitték tovább.) Tehát bementem „a jó múltkorában”, és ott volt egy egyszerű kis fénykard. Kértem a bácsit, hogy tegyen már bele egy elemet, mert az a gyen- génk. Beletette, és nem világított, csak épp hogy pislákolt valami, ha két cm-ről nagyon néztem. Mondtam, hogy ezt most sajnos vissza kell utasítanom, nyilván ő sem tehetett róla. Mondta, hogy visszacsomagolja és kiteszi újra."

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://idokerdese.blog.hu/api/trackback/id/tr721893380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása