Külső feed

Houston we have a problem

Utolsó kommentek

Nincs történet? Nincs íve az elbeszéléseinknek? Hát mért nem tetszik olyan életet élni, amelynek íve van? Csak idő kérdése.

2010.02.18. 13:25 Babelszucs

Farsang

Annak idején biztos voltam benne, hogy V. orvos lesz a farsangon, tekintve, hogy az apja az, így könnyű lesz a jelmezkészítés. Mondtam is, hogy hozzon majd orvosos táskát, fonendoszkópot stb. Mondta, hogy szerinte inkább az anyja révén szociológusnak kellene öltöznie, tarisznyával, alföldi papuccsal. Hiába mondtam, hogy én egyáltalán nem ilyen egyetemista voltam, akkor még nem ismert, úgyhogy ez a mai napig aktuális téma köztünk. Napokig óránként változott, hogy mi lesz: szellem, Scooby, kalóz. Javasoltuk, lehetne Mircsa bácsi is, aki az oviban sertepertélő kertész...Jöhet a tárgyalás részben végre a dráma: Zorro lesz. Már csak négy nap, úgyhogy nem lehetett tovább húzni a döntést. Megmutattam neki az interneten a Zorrókat, ahol is egy 1975-ös verzió nyert. A Banderas-féle (én eléggé ezt nyomtam neki) nagyon hamar kukázva lett, mivel szerinte túl kövér az ember! Minden a tőrből indult, amiért már nagyon régen lobbizott. Megvettem persze (480 HUF), mintegy két órára, amikoris jött az igazi tőrös mozdulat, mely szerint két vége megfog, középen hajlít... Nagyon kemény volt a következő két óra, amikor is megragasztani képtelenség volt, verbálisan viszont nehéz volt ellentmondani (plusz Banderas-féle csizmás kandúr-nézés, könyörgés). Jelenleg rendelkezésre áll egy komplett fekete szerkó álarccal (még jó, hogy nem nyáron, 35 fokban van ez a rendezvény), illetve egy törött tőr. Z betűt varrunk rá, plusz lesz valami kalapja is. Meghívtak az oviban a központi farsang rendezvényre. Díszvendég. A legkomolyabb jelmez az oviban a pattogatott kukorica volt. Hároméves kislány. Együtt volt az egész ovi, szerencsére mindenki ült, csak spontán sírás és fészkelődés hallatszott a kicsik oldaláról. Nem úgy, mint az iskolában az ünnepségen, ahol mindig elájult valaki. (Az induló után a zászlófelhúzás közben.)

A fenti történet óta eltelt három év. Idén az iskolában Einstein-nek öltözött. Csak így kicsi önbizalommal, Einstein-nek. Felírta egy papírra az egyenletet, felborzolta a haját, felvett egy zakót és mezitláb egy papucsot. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://idokerdese.blog.hu/api/trackback/id/tr861768837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása